Cheese cake

Cheesecake


Malzemeler:
1 kutu -200 gr - mascorpone peyniri yada 1 Pınar beyaz mavi kutuda
1 cup süzme yoğurt(ben kwark yoğurt kullandım)
1 cup toz şeker
3 yumurta
1 tatlı kaşığı vanilya esansı
2 paket bisküvi(ben hazır taban bisküvisi kullandım 3 de olabilirmiş)
125 gr tereyağ(margarin olabilir)
1 tart jölesi
süslemek için meyve

3 yumurta ve şekeri yüksek hızda çırpalım sırasıyla peynir ve yoğurdu ekliyelim.En son esansı ekleyip biraz daha orta hızda karıştıralım.
Tabanlık bizküvi yada DR otkerin hazır taban bisküvi paketlerini erittiğimiz tereyağı ile iyice karıştıralım.Kepçeli yuvarlak bir kalıbın altına yağlı pişirme kağıdını kesip kenarları da bu kağıtla çevirip bisküviyi yerleştirelim.Bastırarak düz bir zemin elde edelim.Karışımı içine ekliyelim.175 derecede üzeri pembeleşinceye kadar pişirelim. Soğuduktan sonra meyvelerimizi(taze yada dondurulmuş olabilir ben burada satılan tart meyvesi dedikleri konserveden kullandım içinde jölesi bulunuyor bu sebeble ayrıca tart jölesi hazırlamadım dilerseniz dr ötkerin tart jöleside meyvenin üzerine meyve suyu ile hazırlanınca çok lezzetli oluyor).
Soğutup kelepçeleri çıkarın servise hazırdır.

0 yorum: